Evvel zaman içinde kalbur saman içinde develer tellal iken,
pireler berber iken, ben dedemin beşiğini tıngır mıngır sallar iken, iki tane
kara kızçecik varmış...
Bu kızçecikler o kadar tatlı o kadar güzelmişler ki
birbirlerini çok severler, çok iyi anlaşırlarmışl. Bazen saç baş kavga ederler
lakin beş dakika sonra el ele tutuşup "hadi gel gülüm bakkala
gidelim" derlermiş :)
Gel zaman git zaman kızçecikler büyümüş
serpilmiş...Birbirlerinin iyi ve kötü tüm anlarında beraber olmaya devam
ederlermiş. Zamanla birbirlerinin kıymetini daha iyi anlamışlar fakat
hayat bu ya kızçelerden bir tanesi üniversiteyi kazanıp
gitmiş...Araya yollar girmiş, yıllar girmiş ama kızçeler kardeş olduklarını hiç
unutmamışlar... Öyle veya böyle sevgilerini hep büyütmüşler.
Kardeş olmanın ne anlam taşıdığını hiç yitirmemişler...
Zamanla kızçelerden biri dünyalar iyisi bi delikanlıya
gönlünü kaptırmış :) Onu o kadar çok sevmiş ki onunla hayatını birleştirmeyi,
onunla sevinci, üzüntüyü, herşeyi paylaşmayı göze almış...
Başlarda diğer kızçe korkmuş kardeşini kaybetmekten... Garip
bi histir ama korkmuş işte... Fakat tanıdıkça bu delikanlıyı tamam demiş; bu
genç kardeşimi korur, kollar, sever, hatta gözü gibi bakar...
Ardından bizim diğer kızçenin yüreğine de sevda düşmüş :) O
da yüreğine bu sevdayı düşüren delikanlı ile hayatını birleştirmeye karar vermiş...Kızçeleri
asıl ayrılık işte bu zaman yakalamış...Kader ortakları aynı yıl dünya evine
girmişler :) Eline valizi alan sevgisinin peşinden düşmüş yollara... Ama
birbirlerine verilmiş kocaman bi sözleri varmış...Nerde olursa olsunlar
birbirlerini hep çok sevecekler, hiç unutmayacaklarmış...
Güzel kardeşim benim... Çocukluğum... Gençliğim... HİÇ
OLMAYAN KARDEŞİMSİN SEN BENİM...
Bu kısa masal burda bitti. Biliyosun hayatımızın daha o
kadar güzel, o kadar anlamlı yaşanmışlıkları var ki bunları bi kerede ifade
etmek mümkün değil...
İki buçuk yaşından beri devam eden ve şuan hayat şartları
yüzünden yarım kalan masalımızın bigün kaldığı yerden hiç ayrılmamacasına devam
etmesini canı gönülden istiyorum... İleride ALLAH nasip ederse çocuklarımızı
bizim gibi yanyana, sevgiyle kardeş gibi (bizim gibi) büyütmeyi diliyorum...
Hayatın boyunca herşey gönlünce olsun canım benim... Gülen
yüzün hiç düşmesin... ALLAH gözünden acı yaş akıtmasın... Sen benim için her
zaman kardeştin, her zaman kardeşsin...İYİKİ DOĞDUN GÜZEL KARDEŞİM NİCE
YAŞLARA... İyiki varsın benim hayatımda... Her ne kadar uzak olsakta
birbirimizden benim sevgim o okyanusu aşıp seni bulmayı bilir...
Seni Çok Seven Kardeşin TENTEN'in :)

