Uzaklar
Ayten
Alpman “Al götür beni çok uzaklara!” diye haykırıyor şarkısında. Dinledikçe ben
de çok uzaklara gidiyorum, bir zamanlar çok uzaklara gitmeyi arzulayıp bunu
gerçekleştirebilmiş biri olarak.
O zamanlar da uzaklara gitme derdindeydim,
şimdi de. Hiç görmediğim rüyaları görmekti benim tek emelim. Beraber, yalnızlığa
meydan okuyarak uzaklara gitmek...
Şimdi bakıyorum da yine aynı arzularla
yanıp tutuşuyorum, yine aynı hayallerin peşindeyim, yine başka diyarlarda vermek için tutuyorum nefesimi.
“Nerede değilsem, orada iyi olacakmışım
gibi geliyor,” demişti ya Baudelaire, benimkisi de o cinsten galiba…
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder